Anskaffelsesrådgiver/rekrutterer
Har du erfaring med anbud og rekruttering?
Da vil vi ha DEG med på laget!
Er du en relasjonsbygger? Har du gode kontakter i bransjen?
Er du engasjert, målrettet, og trives med utfordringer?
Vi søker en dyktig person til å arbeide med anbud, anskaffelse av nye prosjekter/kunder
– og rekruttering av flere flinke prosjektledere til vårt team!
Arbeidsoppgaver anskaffelser
-
Gjennomføring av anskaffelser fra A til Å
-
Registrere aktuelle konkurranser og sikre at vi deltar i de rette anbudene
-
Analysere konkurransegrunnlag for å kartlegge krav og leveransebehov
-
Følge opp aktive konkurranser
-
Kvalitetssikre dokumenter for å sikre høy standard
-
Sette sammen og ferdigstille tilbud
-
Levere tilbud innen frister og sikre at vi alltid er konkurransedyktige
-
Arbeidsoppgaver rekruttering
-
Arbeide med rekruttering av nye prosjektledere til selskapet
-
Kartlegge behov og kompetansekrav som skal ligge til grunn i søknadsprosesser
-
Finne de beste og mest motiverte kandidatene ved hjelp av målrettede søk og gode annonseringsløsninger via ulike nettverk
-
Headhunting og oppsøkende virksomhet for å finne de rette kandidatene
-
Kandidathåndtering, intervjuer og eventuell testing
-
Oppfølging av dine nyansettelser
Hvem er du?
-
Du har solid bakgrunn både fra rekruttering og anskaffelser (offentlige og private).
-
Du har gode skriveferdigheter og ett øye for detaljer
-
Du har gjerne en bakgrunn fra offentlige virksomheter, konsulentselskaper eller advokatvirksomhet.
-
Du har god forståelse for anskaffelsesregelverket og kontrakter
-
Du tar ansvar og er til å stole på
-
Du møter på jobb med energi og godt humør
-
Du er en som liker å arbeide selvstendig, men også i team
-
Du er klar for å gi det lille ekstra i travle perioder
-
Du ønsker å være med på å utvikle PBC til å bli en aktør å regne med
Hva kan vi tilby deg?
-
Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver
-
Moderne kontorlokaler med sentral beliggenhet.
-
En varm og sosial arbeidskultur der vi gjør mye gøy sammen.
-
Stor tillit og ansvar fra både leder og kolleger.
-
Konkurransedyktige betingelser inkludert gode pensjons- og forsikringsordninger.
-
Fleksible arbeidstidsordninger som gir balanse mellom jobb og fritid.
-
Karriere- og utviklingsmuligheter
-
Muligheten til å være med å utvikle et selskap i vekst
-
Store påvirkningsmuligheter i egen arbeidshverdag og spennende prosjekter
-
Aksjeopsjonsprogram
Kvalifikasjoner:
-
Du har minimum 3 års høyere utdanning,
eller tilsvarende relevant erfaring som kan kompensere for dette. -
2-5 års erfaring med anskaffelser fra bygge- og anleggsbransjen
-
2-5 års erfaring med rekruttering/ansettelser
-
Kjennskap til og erfaring med konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) er ønskelig, men ikke ett krav.
-
Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
Ikke vent, men send oss din søknad på post@pbcas.no i dag!
Vi vurderer søknader fortløpende – og ser frem til å lese DIN søknad!